Za každý Váš nákup od nás obdržíte věrnostní body. Tyto body se Vám připisují i za objednávky, které jste provedli bez registrace nebo bez přihlášení. Důležité je, aby použitá e-mailová adresa byla vždy stejná. Po registraci získáte body ze všech předešlých objednávek a budete mít možnost je aplikovat při nákupu. Body získané z nové objednávky se do zákaznického účtu připíšou vždy až po jejím uhrazení.

Registrací získáte navíc možnost již zakoupené výrobky hodnotit a napsat jim krátkou recenzi. Váš názor nás zajímá, proto za každou recenzi i hodnocení získáte další věrnostní body.

Věrnostní body nejsou časově omezeny, ale jsou pevně spojeny s Vaším účtem. Nelze je přenášet, nebo darovat. Body můžete střádat a použít všechny naráz, nebo částečně pro každou novou objednávku až do výše 100 % její hodnoty! Aktuální množství bodů zjistíte po přihlášení ve svém uživatelském profilu – zde.

Podmínky využití věrnostního programu?

  • Věrnostní program mohou využívat pouze registrovaní zákazníci.
  • Při nákupu musí být zákazník přihlášený.
  • Zákazník musí mít alespoň jednu předešlou objednávku v hodnotě přesahující 100 Kč.

Jak lze věrnostní body získat?

1 bod

za každých 100 Kč z hodnoty objednávky

5 bodů

za hodnocení již zakoupeného zboží hvězdami

10 bodů

za recenzi již zakoupeného zboží

Jakou mají body hodnotu?

Hodnota 1 věrnostního bodu je 1 Kč a každý uplatněný bod sníží výslednou cenu objednávky o 1 Kč.

Jak lze věrnostní body uplatnit?

Při dokončení nákupu je možno v košíku do příslušeného pole „Věrnostní body“ napsat množství bodů do maxima 100 % hodnoty. Pokud možnost zadání věrnostních bodů nevidíte, zaškrtněte volbu „Využít věrnostní body“ v souhrnu objednávky v košíku.

Počet aplikovaných bodů sníží výslednou cenu, ale nezmění počet nově získaných bodů na další nákup. Nepřijdete tedy o bonus z nové objednávky.

Proč by mě nějaké body měly vůbec zajímat?

Věrnostní body jsou naším dárkem pro Vás. Z každé Vaší objednávky máme radost a chceme ji udělat i Vám. Hodnotu bodů jsme nastavili tak, aby jejich používání mělo smysl. Například při objednávce povlaku na polštář za 189 Kč získáte 1 bod za nákup a za aktivní přístup obdržíte 5 bodů za hodnocení a dalších 10 za Vaši recenzi. To je celkem 16 bodů (16 Kč), které můžete uplatnit jako slevu při další objednávce.

Kdy mohu hodnotit a psát recenzi?

Moznost hodnocení a přidání recenze vidí přihlášený zákazník v detailu svého účtu u zakoupeného zboží po 9 dnech od nákupu/zaplacení objednávky. Recenze podléhá schvalovacímu procesu, proto ji neuvidíte i hned po odeslání, ale až následující pracovní den. Po schválení recenze dojde rovněž k připsání věrnostních bodů.

Hodnocení formou hvězdiček v rozsahu 1 až 5, kdy 5 je nejvyšší počet, je okamžité a k připsání bodů dojde ihned. Bodové ohodnocení je nezávislé na počtu hvězdiček, ale věříme, že od Vás obdržíme vždy plný počet 😊

Jak mám psát recenzi?

Doporučujeme v krátkosti shrnout vlastnosti výrobku, které Vás zaujaly, nebo u kterých si myslíte, že pomohou ostatním zákazníkům. Například kvalita ušití, struktura látky, údržba, vzor, barvy… S recenzí vyčkejte až do doby, než získáte zkušenosti s použitím zboží.